Hacklinkmi ? Tanıtım yazısımı ?

Hacklink’mi daha etkili tek başına yoksa Tanıtım yazısımı ? bu sorunun cevabını veriyorum , her ikiside etkili ancak ikisini birden kullanmak çok daha etkili bir yöntem olarak öne çıkıyor ,mesala 20 adet hacklink eklettiniz ve yanına 10 tane iyi siteye tanıtım yazısı eklettiniz , bunun sonucu çok iyi olacaktır ve siteniz hacklinkin etkisini çok daha fazla hissedecektir , çünkü nasılki birşeyi fazla yerseniz mideniz bozulur ve üstüne ayran içersiniz , işte burdaki ayran etkisi yapan şey Kaliteli sitelerde yayınlanmış Tanıtım yazılarıdır 🙂  sitenizin içeriğine uygun sitelerden tanıtım yazısı alın ve ardından hacklink ekletin ve yine yetmez ardından sitenize hergün en az 1 yeni makale ekleyin ve bu makale bilgi verici douyurucu bir makale olsunki google arama motoru işimizi iyi yaptığımızı ve ciddiyet ile sitemize baktığımızı anlasın ve bizi hızla mükafatlandırsın.

Bir Cevap Yazın

