SEO Yaparken düşmüş drop domainlerin etkisi

DROP DOMAİN İLE SEO VE HACKLİNK

Seo yaparken hedefimize varmak amacıyla birçok yolu deneyebiliriz bunlardan biride drop yani düşmüş domainleri tekrar kayıt ederek kullanmak , bazı drop domainler düşmeden önce google.com nazarında çok iyi kaliteli bir yeri olmuş olabilir bu mümkündür. Sizde bu domaini alıp sitenizi kurarsanız hızlı şekilde reaksiyon gösterebilir , şimdi size geçmişte başıma gelen ufak bir drop domain hikayemi anlatacağım.

Ben cedess.org isminde bir drop domain almıştım , niye almıştım ? pagerank 4 diye satın almıştım işte , yabancı bir site varmış eskiden , ben ise film izleme sitesi kurdum buraya ve filmler eklemeye başladım , 1 ay sonra site 22k ları görmeye başlamıştı ve bu aslında çok hızlı bir reaksiyondu diyebilirim. Bende site hazır yükselmişken satıyımda para kazanıyım dedim , nede olsa daha fazla yükselmezdi gözümde. Siteyi sattım ancak sattıktan 5 gün sonra site 100k civarlarını geçti 😀 bende öyle bakakaldım.

Yani diyeceğim şuki drop domainler ile sitenizi kurabilirsiniz  ancak iyi bir drop domain bulun , sonrada bu drop domaine biraz hacklink satın alarak hızlıca iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

