Hacklink faydaları

Hacklink kullanıcıları acaba biliyormu sitelerindeki değişimleri sizce ?

Google örümcek botları web sitenizi çok sık aralıklar ile sürekli ziyaret eder.

Google aramalar’da siteniz en üst sıralarada görünür. (tekil olarak hitiniz yükseliyor)

Trsutrank değeriniz artış gösterir , hatta genelde bazen 8 puan seviyesine kadar çıkabilir.

Sitenizin saygınlık yani otorite değeri çok hızlı şekilde yükseliş gösterir.

Tüm Aramalarda en üst sıralarda çıktığınız için Alexa değeriniz hızla iyi yönde düşer.

Sitenizin Sayfaları Google örümcek botları tarafından  hızlı şekilde indexlenir.

Yandex , yahoo , bing ve diğer büyük arama motorlarında çok hızlı yükseliş olur (algoritma farkı nedeniyle)

Google search aramalarında alt sayfalaraınız basamaklar halinde görünür vede kısa sürede olur

Reklamlar

Google Algoritma değişimleri – Hacklink Fırtınası

Google sıralama güncellemesi yaptı ve bu güncelleme nihayetinde yine birçok site zirvede yer değiştirmiş oldu , google her yıl  defalarca kez algoritma değiştiriyor ve bunu seo işini meslek haline getirmiş hemen herkes bilmektedir. Google.com’un algoritmada ikide bir değişime gitmesi çok önemli değildir , önemli olan şey buna sizin nekadar hazırlıklı ve bilgilendirilmiş olduğunuzdur , sitenizin link-backlink yapılanması ve sosyal medya yapılanması nekadar iyi bilginiz varmı? benim kendime yani şahsıma ait olan birçok internet siteleri mevcut ve ben hiçbir güncellemede sıralama kaybetmişmi diye kontrol etmem , biliyorumki hiç sıralamaları ve değerleri değişmez vede iyi konumlarını daima korurlar , tabiki şimdi düşünebilirsiniz sende binlerce  yüzlerce Hacklink – backlink barındırıyorsun , hacklink satışını bile yapıyorsun , yani elimde okadar çok hacklink var , diyebilirsiniz ! ancak bu böyle işlemiyor arkadaşlar ve şuanda yazdıklarımı iyi okuyun. Nekadar çok hacklinkiniz olursa olsun , veya en iyileri sizde olsun kabul edelim , bu avantajı doğru kullanmalısınız , örnek verecek olursak pagerank sistemi çoktan  tarihe karıştı değilmi ? hangi kritere göre seo ölçümü yapmanız büyük ihtiyaç ? tabiki page aurithy değerine bakarak yani aslında kısacası PA değeri , bazı kişiler domain aurithy değerlerine’de göz atar ancak bu çok doğru bir davranış değildir ! sadece PA değerlerini mutlaka dikkate alınız , size asla hiçbir şekilde erişemiyeceğiniz PA derecelendirme ve etkilerini sizlere aktaracağım ! PA 100 üzerinden bir puanlama yapıyor.

İŞTE SİZİN İÇİN ÖNEMLİ OLAN TABLO

5 pa ->> Çöp

10 pa ->> Umutsuz

20 ->> Kötü ama ehh diyelim

30 ->> Orta dereceli iş görebilir

40 pa -> İş görür

50 pa -> Çok Çok iyi

60 pa -> Harika etkili

70 > 80 > 90 > 100 PA derecesine sahip  site bulmanız oldukça zor ve bulursanız bilinizki bu siteler geçmişte Pagerank 7-8-9-10 gibi sitelerin etkilerini direkt olarak verirler , harika ve kısa sürede muhteşem derecede sitenizi etkileyecektir.

PA yani page authority değeri  30 veya yukarısında ise edu , gov olmasına hiç bakmayın hemen linkinizi birşekilde ekleyin veya ekletin kaçırmayın derim , hem edu vede bu dereceleri varsa zaten altın bulmuş kadar mutlu olabilirsiniz.

Hacklink nedir ? Nasıl kullanılır

Hacklink son 7 yılın en popüler BLACK HAT SEO tekniğidir !

7 sene öncesinde popüler olmaya başlayan hacklink tekniği ile şuanki arasında gerçekten fazla bir fark yok , seo kriterlerinde bu 7 sene içinde inanılmaz değişimler yaşanırken hacklink için bu geçerli olmadı ve hep aynı gücünü muhafaza etti , hacklink yolu ile sitesini yükseltip çok iyi paralar kazanan binlerce insan oldu ve birçoğu bunu sadece bir basamak olarak kullandı kazandığı paraları doğru yatırım ile başka işlere yönelmeyi başardı , günümüzde tekil hit ile para kazanmak eskisine oranla daha az karlı bir iş haline geldi , insanların internetten para kazanma yöntemleri değişti.  Ancak hacklink hiç değişmedi ve her yöntemde işe yaradı , türk webmaster dünyasında hacklink kullanmayın diye uyarılarda bulunan seo üstatları bile hacklink kullandı , yüksek rakamlara aldıkları seo işlerinde geri kaldıkları vakit adeta bir acil durum butonu gibi duran Hacklink tekniğine sarıldılar. Biz ise yaklaşık 6 yıldır profesyonel anlamda hacklink satışı yapıyoruz , Müşterilerimizin linklerini artık kendilerinin kontrol etmesini sağlayabiliyoruz , herşeyi sistemli olarak yaptık , linki aldıktan sonra siteniz BTK tarafından kapatılıp 301 çekmeniz gerekse bile 1 saniye içinde bu işlemi panelinizden gerçekleştirebiliyorsunuz. detayları öğrenmek için skype adresimizi ekleyiniz aşağıdaki..

live:linkborsa

Google için SEO ve Hacklink arasında Fark varmı ?

Google ‘da sitenizi ilk sıraya çıkartın

Google.com dünyanın en büyük arama motoru ve internetteki hitin %80’e yakın bir oranını kontrol ediyor ve ziyaretçileri hedefledikleri sitelere hızlıca ulaştırıyor , google.com çok fazla popüler olmadan önce hitlis,toplist,sitelist tarzında dizin siteleri vardı ve site sahipleri sitelerini bu dizinlere eklerdi böylece ziyaretçiler isteklerine uygun web sitelerini bu dizinlerde aratır ve bulurdu , dizin siteleri eskiden çok yüksek oranlarda hit alırlardı bundan ötürü. Ancak Google.com’un kendisini inanılmaz ölçülerde geliştirmesi hitlist dizinlerin sonunu getirmiş oldu , google haricinde bing,yandex gibi arama motorları olsada onların çokta bir extrası yok sitenize , tabiki onlarıda kullanmalı ancak ana hedefiniz her zaman google.com ilk sayfaya çıkmak olmalı.  Yıllar geçtikçe Arama motorunda ilerleme kriterleri deaflarca değişim gösterdi ve son 7 yılda SEO denen bir kavram ortaya çıktı , seo denen kavram aslında bir sistem değildir sadece bir tekniğe verilmiş bir kısaltılmadır ve bunu adı meo,teo,keo ‘da olabilirdi çünkü sadece bir tekniğin adıdır bu , SEO nun aslında google.com ile hiçbir bağlantısı yoktur ve google zaten seo’ya karşıdır ve karşı olduğu için sürekli algoritma yeniliği yapmaktadır , aslında buraya bir paradox olduğunu farkedebilirsiniz , Google SEO’yu tamamen illegal bir işlem olarak görmektedir 🙂 tıpkı SEO uzmanlarının hacklinki illegal olarak gördüğü gibi , yani Google gözünde SEO’cuların ve Hacklinkcilerin herhangi bir farkı yoktur her ikiside googl’yi manupile etmeye çalışır , Google’ın bize sunduğu en önemli şart nedir peki ? manipilasyon yapmayın sitenizi doğal olarak oluşturun ve siteniz sadece kullanıcıları en iyi hizmeti verecek şekilde oluşturun , sosyal medyaya sağa sola tanıtım yazısını parayla ekleterek sahte bir popülerite sağlamayın ! Evet bunun aksini iddia edebilecek hiçkimse yoktur , aksini iddia edende zaten işine gelmiyordur , Black Hat Seo bu yüzden gayet rahat şekilde kullanabilirsiniz en azından çok daha ekonomik bir yöntemdir ve normal SEO ‘dan google gözünde hiçbir farkı yoktur ! sitenizin içeriği bu yüzden fark etmez ! ister escort sitesi olsun ister bahis sitesi ister adult video sitesi isterse instagram sitesi olsun hepsine hacklink uygulayabilirsiniz

Hacklink Satışı ve Linklerim

Uzun süreden buyana hacklink satışı yapıyorum ve son 2 senedir bu sektörde zaten zirvede yer alıyordum bilen bilir hacklinker ismini zaten , ve yayınladığım birçok bilgilendirici makale ile hem ziyaretçilerimi bilgilendiriyorum hemde yapmış olduğum hacklink satışı işinin tanıtımını yapmış oluyorum , hacklink satın alırken öğrenmeniz gereken bütün detayları hacklink satış blogumda bulabilirsiniz. İşini bilen bir hacklinkci ile seo uzmanı arasında ince bir çizgi vardır.

Hacklinkmi ? Tanıtım yazısımı ?

Hacklink’mi daha etkili tek başına yoksa Tanıtım yazısımı ? bu sorunun cevabını veriyorum , her ikiside etkili ancak ikisini birden kullanmak çok daha etkili bir yöntem olarak öne çıkıyor ,mesala 20 adet hacklink eklettiniz ve yanına 10 tane iyi siteye tanıtım yazısı eklettiniz , bunun sonucu çok iyi olacaktır ve siteniz hacklinkin etkisini çok daha fazla hissedecektir , çünkü nasılki birşeyi fazla yerseniz mideniz bozulur ve üstüne ayran içersiniz , işte burdaki ayran etkisi yapan şey Kaliteli sitelerde yayınlanmış Tanıtım yazılarıdır 🙂  sitenizin içeriğine uygun sitelerden tanıtım yazısı alın ve ardından hacklink ekletin ve yine yetmez ardından sitenize hergün en az 1 yeni makale ekleyin ve bu makale bilgi verici douyurucu bir makale olsunki google arama motoru işimizi iyi yaptığımızı ve ciddiyet ile sitemize baktığımızı anlasın ve bizi hızla mükafatlandırsın.

Google zirveye çıkmanın hızlı yolu

Google arama motorunda zirveye çıkmanın en hızlı yoludur hacklink , Google ilk sayfa ilk sıra nekadarda istenen bir sıralamadır ve herkes bu başarıya ulaşmak istiyor , düşünsenize yüzlerce rakibiniz içinden 1. sıraya ulaşan kişinin siz olduğunu düşünün , bu aynı  doğmadan önce binlerce rakibinizden önce doğma şansını yakalamak gibi :) bu yolda her yol mübah tıpkı zafere giden her yol mübahtır sözü gibi , hacklink kullanmanız çok doğal birşeydir çünkü rakiplerinizde hacklink kullanıyor , hacklink kullanmadan istenilen sonuca uzun süreli ve kalıcı olarak yerleşen göremezsiniz o yüzden içinizi bu konuda rahat tutmanız gerekir , vereceğiniz 100tl – 200 tl civarları ücretler ile kazancınız bunun 10 katı seviyelerine ulaşacaktır , hacklink satın almayı borsaya girip kazanmak gibi görebilirsiniz , bana ulaşmak için sağ kısımdaki skype adresimi ekleyerek hızlıca hacklink dünyasına adım atmış olacaksınız.

Sizi Google zirvesine taşıyorum

Hacklink satışı yapan işini bilen hacklinkci